Truckdator - Ett hjälpmedel

Hej alla teknikintresserade!
Syftet med denna blogg är att informera kring trender och produkter som har att göra med truckdatorer, jag själv är väldigt teknikintresserad och pysslar mycket med dessa maskiner. Jag tar gärna emot kommentarer och tips om vad jag ska skriva om! Det är ibland svårt att fånga upp alla nyheter då marknaden för just truckdatorer är rätt varierande.

Stortruck och en dator

Vad är en truckdator?
Jag syftar på datorer som man använder i lager. En truck som åker emellan olika platser och som måste få information, detta sker då via en truckdator (logiskt namn va?!). Vissa lagerfolk är helt tokiga när det gäller att köra truck, hur lyckat är det att lägga patians samtidigt som man arbetar?

Håll er uppdaterade! De kommer fler inlägg med mer information. :)

Kommentarer
Postat av: Erik

kul med en blogg som tar upp det här med truckdatorer, jag kan säkert bidra med något om jag får. :)

2010-03-28 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0